Den Dam Davert…

21 september, 2008

…was een daverend succes! Héél véél volk, sfeer, lekker eten, goede muziek… We hebben hard gewerkt, maar het was gezellig.

Vandaag trekken we dus richting Zuiderzinnen, en het weer belooft ook al goed nieuws, dus ik denk dat volk en sfeer ook vandaag niet zullen ontbreken.

Nip

5 Reacties to “Den Dam Davert…”

  1. Gemini Says:

    hey hey zin om 7/10 samen naar ladies night XL te gaan… zonder mannen… kunnen kiezen uit 3 films… heb dat altijd al eens willen doen maar ken eigenlijk geen enkele vriendin die tevens echt graag films kijkt…. dus dacht toen aan jouw… let me know…

  2. Gemini Says:

    jouw moet natuurlijk jou zijn maar zo te zien kan ik mijn eigen bericht niet meer editen

  3. ninaluyben Says:

    Wel, ik was me ook aan het afvragen wie er met me mee zou willen gaan…
    Dat is een dinsdag, toch? Heb dan eigenlijk academie, maar kan wel eens skippen. Welke films kunnen we kiezen?


  4. Jouw – know, dat was gewoon een stiekem rijmertje, gij deugniet… En wat mij betreft ga je samen met mijn eredame gerust naar die madammenfilmkes, zelle 🙂

  5. Gemini Says:

    je zou heel goed moeten beseffen dat ik niet wacht op jouW toestemming om met jouw eredame naar de film te gaan… maar toch bedankt voor de toestemming… en een stiekem rijmpje… nee hoor…


Plaats een reactie