Whoow!

15 augustus, 2008

Nog één keer slapen, hier bij mama thuis, en dan is het zover. Ik stel het me voor als een rollercoasterdag, met zo vreselijk veel indrukken, gevoelens, beelden en gezichten, dat we er nog een hele week in Frankrijk mee bezig zullen zijn.

Ik ga morgen proberen zoveel mogelijk stil te staan bij het moment. Niet denken aan wat er volgt, maar wat NU aan de hand is. En alles in me opnemen.

Ik heb er geweldig veel zin in!

Nip

3 Reacties to “Whoow!”

  1. filip020667 Says:

    proficiat!

  2. luk paard Says:

    (vandaag 16/08/08 bij’et huwelijk van twee vriende en tevens dichters)

    ” vlinder nipt aan de liefde ”

    ‘et was’n vlinder die fladderde

    ‘et was’n man

    met zwierende woorde

    omringd

    doordronge

    de vlinderman

    en toen…

    ‘et was nip maar eigenlijk nina

    as’n prinses zo freel en mooi

    zacht en teder

    ze danste sierlijk op de woorde

    die vlinderman schreef en sprak

    ‘et werd’n vlinder opnieuw

    en man

    en nip bleef bloedmooi

    werd bloem

    nou ja en toen…

    (ik hoef’r geen tekeningetje bij te make toch)

    en nu is’et feest

    together!!!

    (c) luk paard (some notes to remember)


  3. En, heb je er nog altijd even veel zin in, zo een dagje of wat later? 😉


Plaats een reactie